Κυριακή 29 Απριλίου 2007

εκ της διευθυνσεως προς johnniebegood

αγαπητο μελος johnniebegood, με λυπη μας παρατηρησαμε σε σχολιο σου να αναφερεις απαγορευμενες εκφρασεις απο τον κανονισμο του μπλογκ, οπως επισης να λες οτι αυτολογοκρινεσαι και εισαι και διαχειριστης (διαχειριστης ειμαι εγω, ο johnnie be good), κατι που δειχνει την ταση σου να διαταραξεις την υγιη πνευματικη επικοινωνια και τον διαλογο και σε αυτο το μπλογκιον, οπως εκανες αλλου κι αλλου.

λοιπον, εδω μεσα εχουν δικαιωμα να λογοκρινουν και να διαγραφουν ΜΟΝΟ οι διαχειριστες!

εκτος λοιπον του 24ωρου μπαναρισματος που σου εριξε ο ετερος καπαδοκης του μπλογκιου, θα πρεπει να επικοινωνησεις προσωπικα μαζι μου και να συναντηθουμε, ωστε να συζητησουμε και να θεσουμε ξανα τους ορούς συμμετοχης σου στο μπλογκ και να αναδιαλογισθεις αν τετοιες συν περιφορες αυθαδειας προαγουν τον αστρικο διαλογο!

2 σχόλια:

johnnie be good είπε...

ωστε αυτη ειναι η ηδονη της εξουσιας τελικα!!!

ουαου, μ αρεσει!!!

Unknown είπε...

Ακούστε καλέ μου Τζώνυ..

θα σας παρακαλούσα να μη γράφετε ποστ με τέτοιους τίτλους γιατί τα βλέπω ξαφνικά στα feeds, νομίζω πως βρίσκομαι ξανά στο esoterica, τρομάζω και είμαι μια γκαζιά απ' την τρέλλα η γυναίκα!

πολύ καλημέρα σας :)