Τρίτη 17 Απριλίου 2007

Η ΠΑΓΙΔΑ

Καταλαβαίνεις ηλίθιο "οποιοδήποτε" ανθρωπάκι σε τι παγίδα έπεσες? Εμένα που έμεινα σιωπηλή αιώνες τώρα μου έδωσες την ευκαιρία να ξεμπροστιάσω το κόσμο σου. Πως? Με το να δείξω το πόσο μικρό είναι το σπίτι που κατοικείς σε σχέση με το δικό μου βλάκα!
Εσύ ζεις σε όσα τετραγωνικά χωράει η σάρκα σου κι εγώ σ'ενα ολόκληρο σύμπαν.
Μου δωσες την ευκαιρία να χτυπήσω μέσα από σένα αυτό που αντιπροσωπεύεις και που απέδιωξα και τη τελευταία ευκαιρία "άνεσης" για να μην το έχω.... για να μην γίνω πότε έτσι.
Εχω παρακαλέσει φίλους μου , αν με δουν να γίνομαι σαν κι έσενα και όλους τους ομοίους σου, να με πυροβολήσουν :)
Τι είσαι? ΞΕΡΕΙΣ?
Οχι τι σου λένε ότι είσαι, όχι ότι διαβάζεις και προσπαθείς να ταυτιστείς, όχι ότι ονειρεύεσαι ότι θα μπορούσες να είσαι.. ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΞΕΡΕΙΣ?
Εμένα μπορείς να νομίζεις ότι με αντιμετώπισες.
Οταν ξυπνήσεις αυτό που θα έχεις γίνει πως θα το αντιμετωπίσεις?
Δεν θα είμαι εκεί αλλά αν θέλεις μπορώ να σου κάνω μια σύντομη περιγραφή της φρίκης. Δεν είμαι εχθρός σου ούτε φίλος σου είμαι απλά ΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: