Τετάρτη 11 Απριλίου 2007

Η ΒΛΑΧΑ Η ΒΛΑΧΟΥΛΑ Η ΤΣΕΛΙΓΚΟΠΟΥΛΑΑΑΑ

Καλά πήρα μια λαχτάρα σήμερα το πρωί. Εντάξει βρίσκω τον υπολογιστή μου προβληματικό και να κάνει ζογκλεριές. Αλλά εσείς βρε οι ανένταχτοι να χαθείτε από την ορατότητά μου έτσι άκαρδα???

Ψάχνω να σας βρω τίποτα. Δεδομένου ότι είσαστε η μοναδική μου ιδιοκτησία λέω αμάν έχει περάσει η τράπεζα και μου πηρε το σπίτι!!!! (ο κλασικός εφιάλτης χιλιάδων νεοελλήνων).

Μετά κατάλαβα ότι σας είχα αφήσει απροστάτευτους. Που πας κυρά μου μες το δίκτυο απροσταύτευτη? Ωραία να μην υπακούς σε κανόνες και τακτικές αλλά στο δίκτυο μωρέ?
Δεν πειράζει τέλος καλό όλα καλά (προς το παρόν...)

Σπίτι μου πάλι. Μικρό απλό με ελλείψεις αλλά σπίτι μου.
Ελεύθερη ραδιοφωνία Αλμπεμούθ
Ελεύθερη ραδιοφωνία Βασιλίσκος

Ετσι γιατί εδώ μπορώ να λασπολογώ ελεύθερα
Να δείξω με άνεση το χαμηλό ποιόν μου, την εμπάθειά μου σαν υπάνθρωπος.
Μπορώ να αδικώ κόσμο φανερά και ξεδιάντροπα όπως έκανα άλλωστε πάντα.
Αν με κοιτάξει κανείς καλύτερα κάνει μπαμ τι σοι πράγμα είμαι.

Ο μίζερος εμπρηστής
Ο θαυμαστής της λαχαναγοράς (χάθηκε βρε παιδί μου μια κρεαταγορά έτσι για αλλαγή?)
Το αποτυχημένο σκουλίκι που περιφέρεται χωρίς να έχει τίποτα το ιδιαίτερο να πει αλλά προσκολάται έτσι στις διασημότητες της λασπολογίας έτσι για να πάρει λίγη από τη μαγκιά τους βρε παιδί μου.
Η κλασσική πονηρουλα που μέσα από τα βιβλία του Ελιφας Λεβι κρύβει το Κοσμοπόλιταν!!
Ο δικτυακός παπαγάλος που λέει συνέχεια "κι εγώ κι εγώ" κουνόντας την ουρίτσα.
Αμε όχι παίζουμε.

Και δεν θέλω δικαιολογίες του είδους μα πως κάνεις έτσι κανείς δεν υπονόησε κάτι τέτοιο.
Αν δεν τα σκεφτήκατε όλα αυτά κακώς. Πολύ κακώς. Γιατί είναι η αληθεια.
Δε βλέπετε πως το πιάσανε αμέσως τα τζιμάνια που όλα τα ξέρουν?

Γι αυτό είναι πάντα κλασικό το ανέκδοτο.
Μπορεί να θεραπευτείς και να μην νομίζεις πια ότι είσαι καλαμπόκι.
Αλλά οι κότες το ξέρουν?

Να αυτη είναι η χαρά του μπλογκ. Το παραλήρημα του αμόρφωτου, η παιδική χαρά του λαλημένου.

Το θυμάστε καλές μου τυρόπιτες το τραγουδάκι?
Κούνια μπελα... έπεσε η κοπέλλα?
Το φοβερό γύρω γύρω όλοι στη μέση ο Μανώλης?
Το ανεπανάληπτο μπουφ βγαίνω και τα φυλάς εσύ?
Το φιλοσοφημένο στρατιωτάκια αμίλητα ακούνητα κι αγέλαστα?
Τι δεν παίζατε μικρά?.... Τώρα εξηγούνται όλα.

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε ζητώ ταπεινά συγνώμη, φορώ τα φρουδικά γυαλιά μου και αρχίζω να ξεψιρίζω αλλοιώς τη μαιμού. ( Δε θελω συνειρμούς με τη γνωστή μαιμού φρόνιμοι....)

Αλλωστε εγώ σαν γυφτέ στυλ που έχω από ζώα προτιμούσα πάντα την αρκούδα του γύφτου με το ντέφι και το φουστάκι γύρω γύρω.

Το παρόν ποστ είναι αποτέλεσμα μιας γρίππης που με ταλαιπωρεί μέρες τώρα και οι αναφορές σε πρόσωπα και καταστάσεις απλά δεν υπάρχουν.
Εγκώ μετανάστη. Ντεν γκνοριζει ντεν κατλαμπαινει.

(Καλά κολλητικό είναι το φτηνιάρικο χυδαίο χιουμορ βρε παιδί μου Τς Τς Τς πλέμπα... Θα σκίσω τα καλτσάκια μου τα πράβδα!!! ωχ πράβδα ή πράντα λέγονται?? Τι τις θες τις φίρμες μωρη βλάχα...)

1 σχόλιο:

johnnie be good είπε...

για βιετκονγκ-κομιτατζη σε κοβω...
χαχαχα!
λοιπον για να σε φτιαξω, απο κρεαταγορα εγω ειμαι εδω - Ρεντης!