Κυριακή 29 Απριλίου 2007

ΣΚΙΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΤΣΙΔΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ!! ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ!!!!

Μια και πολύς λόγος γίνεται άντε να πω κι εγώ τις σκέψεις μου σχετικά. Η εκπομπή που τόσο σας έχει ταράξει τον γεμάτο δικαιοσύνη και ευπρέπεια κόσμο σας, είναι μια εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης. Δηλαδή έχει στοιχεία που είναι παρόμοια σε άλλες εκπομπές αλλά με ένα διαφορετικό στυλ. Εμένα προσωπικά οι «ήρωες» «οι δυστυχισμένοι» όπως τους αποκαλείτε, μου φέρνουν στο μυαλό «ήρωες» από άλλες εκπομπές.

Π.χ. μόλις παρακολουθώ ένα πάνελ που έχει προκύψει ένα... τι να σκεφτώ... ένα θρησκευτικό ζήτημα ας πούμε, και έχουν φέρει κάποιον να ουρλιάζει και να απειλεί κουνόντας τη γενιάδα πέρα δώθε θυμάμαι το σχιζοφρενή δολοφόνο με το πριόνι. Η διαφορά με τον εξαγριωμένο γενιοφόρο είναι ότι εκνευρίζομαι και γυρίζω κανάλι ενώ με το ανάλογο τραγουδάκι τουλάχιστον ξέρω ότι έχω μπροστά μου κάποιον που ψιλοκαταλαβαίνει ότι έχει «λαλήσει» ή σε τελευταία ανάλυση κάνει κέφι να είναι όπως είναι και δε δίνει λογαριασμό σε κανένα, ενώ ο άλλος νομίζει ότι είναι κοινωνικος λειτουργός!

Εκμεταλλεύονται λέει ανθρώπους ανυπεράσπιστους... Σώπα ρε μεγάλε!!! Συνέβη κι αυτό στις μέρες μας? Τι μου λες..Φοβερό! Δηλαδή στην εκπομπή δεν τους σερβίρουν χαβιάρι και σολωμό όπως στα "ιδρύματα"? Δηλαδή σ'αυτή την εκπομπή τους γελοιοποιούν και δεν αφουγκράζονται τα προβλήματά τους όπως γίνεται εκτός εκπομπής που έχουμε πιάσει όλοι ουρά έξω από "τα ιδρύματα" για να δώσουμε ένα χέρι βοήθειας ρε παιδί μου. Να τους αφουγκραστουμε δυνατά!!! Για φαντάσου... Γιατί εγώ είχα την εντύπωση ότι τους ευπαθείς πληθυσμούς οποιουδήποτε είδους χεσμένους τους έχουν όλοι κανονικά? Μάλλον λάθος αντίληψη. Sorry...

Να πιάσουμε μεμονομένα να χτυπάμε μια εκπομπή είναι ανώφελο. Μοιάζει με κάποιον που έχει γεμίσει σπυριά με πυον από πάνω μέχρι κάτω και τον ενοχλεί κι ένα σπυράκι που πέταξε στη μύτη και του χαλάει λέει τη μόστρα !!!!!

Ρίχτε μου μια φωτιά τώρα να με κάψει στη κόλαση ν’αρχίσω να γράφω κι εγώ τραγουδάκια!!!

TV ΑΡΛΟΥΜΠΑ
Το πρωι έχει σεξ
Το μεσημέρι έχει σεξ
Το βραδάκι έχει σεξ
Το ξημέρωμα έχει σεξ
Βαλτε τους ζουρλομανδία
Έχουν τρελλαθεί
Καίγονται καίγονται
Τας κεμπαπ κεμπαπ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: