Κυριακή 15 Απριλίου 2007

gentleman
Μέλος 3ης Βαθμίδας
511 Μηνύματα Απεστάλη: 14/04/2007, 22:38:28

Αγνοών και vasiliskos ???

Αλλά μήπως δεν είδες????

Συγνώμη αλλά σε ποιόν απευθύνεσαι στον αγνοών ή σε μένα???


Αν απευθύνεσαι σε μένα παρακαλώ όταν επιστρέψω στα φόρουμ ή αν θέλεις μου γράφεις εδώ στο μπλογκ. Δεν καταλαβαίνω την έννοια του να γράφεις σε κάποιον που δεν μπορεί να σου απαντήσει.

Επίσης επί τη ευκαιρία να σου υπενθυμίσω ότι στην όλη συζήτηση απευθύνθηκα προς τους συντονιστές και έκρινα το γεγονός ορισμένων αποφάσεων που πήραν με τις οποίες δεν συμφωνούσα. Και ξεκίνησες μια επίθεση σε μένα ονομάζοντας με φίλη των λασπολόγων (και όπως ξέρεις και ξέρω και άλλα πολλά...)


Θα πρότεινα λοιπόν να μην ασχολείσαι και να μην ασχολούμαι μαζί σου όπως τόσο καιρό συνέβαινε. Επίσης αν έχεις πρόβλημα με ότι γράφει ο johnniebegood γιατί δεν του γράφεις απ'ευθείας?? Εγραψα εγώ πουθενά για σένα? Μήπως πρέπει να διαγραφώ και εγώ επειδή γέλαω με ότι βλέπω αστείο ή μήπως πρέπει να μην ξαναμιλήσω σε ανθρώπους που εκτιμώ επειδή ενοχλείσαι εσύ? Μήπως πρέπει και να αναιρέσω ότι είπα απευθυνόμενη προς τους συντονιστές γιατί εσένα δεν σου αρέσει???? Μήπως πρέπει να αναιρέσω και τις απόψεις μου γενικώτερα που έχω σαν άνθρωπος γιατί δεν συμπίπτουν με τις δικές σου?

Αν εσύ κρίνεις ότι είμαι οπαδός της αγέλης πρόβλημά σου. Κι έτσι όπως εξελίσσεται το θέμα να σου πω και κάτι? Θα συνεχίσω να είμαι οπαδός της αγέλης γιατί πάντα στη ζωή μου σε αγέλες προσαρτιζόμουν και όχι σε μαντριά!!!!!! Ελεύθερος άνθρωπος δεν είμαι?

Αυτά λοιπόν τα ολίγα και δεν νομίζω ότι χρειάζονται και περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: