Πέμπτη 26 Απριλίου 2007

ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ

Θέλω να δώσω μια απάντηση σε κάποιον που σε ένα πόστ, που δεν δημοσίευσα, έγραψε ότι μπανάρω και επιλέγω ποστ και αυτό δεν είναι η ελευθερία που προσπαθούν όλοι οι μπλογκίστες παγκοσμίως να προωθήσουν.

Στα μπλογκ που έχω ανοιξει όπως συνήθως γίνεται καταθέτω προσωπικές σκέψεις. Στις οποίες φυσικά είναι δεκτή οποιαδήποτε κριτική καλή ή άσχημη επί του θέματος όχι μου κάπνισε και γράφω ότι μου κατέβει και αυτό θεωρείται ελευθερία.

Οι σκεψεις που καταθέτω δεν αφορούν συγκεκριμένα άτομα. Αφορούν καταστάσεις,αντιλήψεις, ιδεολογίες, σκηνές από τη καθημερινότητα ή οτιδήποτε άλλο με απασχολεί και νοιώθω ότι πρέπει να το μοιραστώ με όσους το διαβάζουν.

Οταν χρειάστηκε να αναφερθώ σε συγκεκριμένους χώρους ή άτομα έγινε κατόπιν διαφωνιών που είχα με το εσωτέρικα και μόνον και είχα την απόλυτη ελευθερία να το κάνω όπως και εκείνοι έπραξαν απέναντί μου. Πάνω σε αυτό το θέμα και σατύρισα και ειρωνεύτηκα και μίλησα σοβαρά.

Κάποιοι όμως έκριναν ότι επειδή στο μπλογκ μου γράφω μαζί με τον johnniebegood και έχει αφήσει σχόλια και o vril, είχαν το δικαίωμα να μπουν και να αφήνουν ποστ στα οποία δεν έκαναν καμμία κριτική ούτε κατέθεσαν οποιαδήποτε σοβαρή σκέψη, απλά με έβριζαν και μάλιστα με αισχρό τρόπο. Ούτε τους ξέρω ποιοί είναι ούτε με ξέρουν ούτε ποτέ έχω μιλήσει μαζί τους καλά ή άσχημα σε οποιοδήποτε άλλο χώρο εντός ή εκτός δικτύου.

Αυτά τα ποστ αγαπητέ μου που με ρώτησες για την ελευθερία που δεν έχω και που μπανάρω
δεν απευθυνόντουσαν καν στους ανθρώπους που προανέφερα και με τους οποίους μπορούν να έχουν τα "δικά τους" απευθυνόντουσαν σε μένα προσωπικά με τρόπο απαράδεκτο και αισχρό.

Εκτός κι αν κάνω λάθος και οι υβριστές ήταν όσοι διαφωνησα στο εσωτερικα οποτε θα μπορούσαν απλά να μιλήσουν ξεκάθαρα αντί να κρύβονται κάτω από ψεύτικα nick.

Παρακάτω δημοσίευσα ποστ του βριλ. Κανει μια κριτική σε κάποιον και παραπέμπει στο μπλογκ του. Δεν το σχολιάζω έτσι γίνεται μεταξύ μπλογκ διαφωνείς ή συμφωνείς
Αυτή είναι ελευθερία. Θα μπορούσε να είναι κάποιος που παρέπεμπε σε άλλο ανάλογο μπλογκ και επίσης να το δημοσιεύσω.

Τα θέματα που αναλύω έχουν να κάνουν με μια κριτική σε διάφορα κοινωνικά φαινόμενα. Ούτε προέκυψαν από την ενασχόληση μου στο δίκτυο ούτε σκεπτόμενη τους τσακωμούς που γίνονται. Είναι απόψεις μου με βιώματα μιας ζωής. Αν κάποιοι αναγνωρίζονται σε αυτές τις σκέψεις μου και νοιωθουν ότι απευθύνομαι σε εκείνους είναι δικό τους πρόβλημα όχι δικό μου.

Αν μιλησω σκληρά για τους κλέφτες και κάποιος θεωρήσει ότι το λέω σ'αυτόν ή κάποιος γράψει ένα ποστ και πει α! εννοείς εκείνον πάλι δικό του πρόβλημα είναι. Δεν είμαι υποχρεωμένη ούτε διαιτητής να είμαι ούτε η δασκάλα με τη βέργα στο χέρι.

Ελευθερία στα μπλογκ σημαίνει γράφω αυτό που σκέφτομαι, γραφω σε όποιο μπλογκ θέλω, κάνω συνεργάτη μου στο μπλογκ όποιον επίσης θέλω και για μένα προσωπικά ίσως άλλους δεν τους νοιάζει ούτε αυτό, αλλά εμένα ναι, μπανάρω όποιον μπαίνει για να με βρίσει προσωπικά τη στιγμή που αγνοώ ακόμα και την ύπαρξή του.

Ελευθερία αγαπητέ μου είναι επειδή διαφωνείς με τον Χ και γράφει στο μπλογκ μου να μπαίνεις κάτω από οποιοδήποτε θέμα έχω καταθέσει σκέψεις μου και βιώματα και να γράφεις είσαι πουτάνα? (είπα το πιο ελαφρύ βέβαια... γιατί τα υπόλοιπα ίσως θα έδειχναν καλύτερα το ποιόν αυτών που τα έγραψαν αλλά δεν έχω καμμιά διάθεση να το κάνω) Αν αυτό είναι ελευθερία τότε έχουμε διαφορετική αντίληψη.

Εκτός κι αν τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει και απλώς κάποιοι τη βρίσκουν να ξεφτιλίζουν κάποιον άνθρωπο που δεν τους έχει κάνει τίποτα απολύτως μόνο για το χαβαλέ να ηδονίζονται με αισχρόλογα προς κάποια τυχαία γυναίκα που γράφει.

Αυτά λοιπόν περί της ειρωνίας σου για τα μπαναρίσματα. Ξέρεις και στο εσωτέρικα το ίδιο συνέβη. Εδωσα μια μάχη σύμφωνα με τις δικές μου αντιλήψεις για αυτό που θεωρούσα σωστό και αντί να σκεφτεί κάποιος τι έλεγα με είπαν παρέα των γιδοβοσκών και ηδονίστικαν από την εξυπνάδα που πέταξαν.

Ο χρόνος και μόνο αυτός αγαπητέ άγνωστε θα δείξει τελικά ποιός είναι και τι. Εγώ δεν φοβάμαι γιατί είμαι ειλικρινής έστω κι αν κάνω λάθος. Αυτοί που δειλοί επιτέθηκαν σε μια γυναίκα βρίζοντας και ξεφτιλίζοντας τι είναι αλήθεια?

1 σχόλιο:

johnniebegood είπε...

το ειπε και για μενα ο χ*****ξ στο ********* καλη μου.

οτι δεν αφηνω ελευθερη την κριτικη που μου κανουν για το βιβλιο και οσα λεω.

εγω λοιπον ανεβασα μερικους τιτλους στο μπλογκ μου απο την "εποικοδομητικη κριτικη" και ζητησα να μου επιτρεψουν να τους ανεβασω και στο *********.

φυσικα αρνηθηκαν την προσφορα μου να ανεβασω τα 270 σχολια εποικοδομητικης κριτικης, τυπου "θα σου χωσω τον μπουτσο μου κωλογερε".

ΥΓ. τολμησα να πω "*********" γιατι εκει το εγραψε ο χ*****ξ παιδια, δεν επικαλουμαι το Ονομα Του επι ματαιω!

(σ αρεσει η αυτολογοκρισια μου Βασιλικη? καινοτομω παλι ο καλλιτεχνης! ο πρωτος τρεντυ αντμινος στην ιστορια που αυτολογοκρινεται!!!
λες να γινει μοδα στα φορουμς?
χαχαχα!)