Κυριακή 13 Μαΐου 2007

Η ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΟΥ!

Τι έγινε ρε παιδιά? Τελείωσε η γιουροβιζιον και δεν τον πήρα χαμπάρι!!!! Αλήθεια σας το λέω. Δεν το είχα πάρει χαμπάρι ότι ήταν χθες βραδυ. Τ'ορκίζομαι στη Παναγιά την αριστεροκρατούσα, τον Αι Σταθη του Πάνω Κάμπου, την Αγιά Σουλτάνα την Παρθενοφυλάχτισα!!!
Χθες βράδυ γυρίζοντας απο τη σαβατιάτικη βόλτα ανάβω τη τηλεόραση (να ακόμα εδώ έχω τα σημάδια στο χέρι από το τηλεκοντρολ) να δω καμμια νυχτερινή είδηση. Και πέφτω πάνω στα τελικά αποτελέσματα της γιουροβίζιον.
Με πιάνει μια κατάθλιψη ένας πανικός δεν μπορώ να σας το περιγράψω. Γαμώτο λέω πάλι όλοι αντάμα κι ο χωριάτης χώρια... Που ήμουνα εγώ όταν ολο το συμπαν χτυπαγε στο ρυθμό της Ευρώπης. Που ήμουν εγώ η βάρβαρη η απολίτιστη απροσάρμοστη παλαιοημερολογίτισσα???
Τι να προλάβαινα να πρωτοδώ για να μπω κάπως στο κλίμα. Και πως να μπω στο κλίμα αφού δεν ήξερα τιποτα. Τι θα καταλάβαινα από τα τελικά αποτελέσματα αφου ούτε ποιοί σχεδίασαν τα μοντελάκια που φόραγαν τα αγόρια τα κορίτσια και οι άλλοι δεν ήξερα, ούτε ποια τους έκανε πιστολάκι, ούτε ποιό σπαμ τους φρόντισε, ούτε τι χρώμα βρακί φόραγαν ήξερα, ούτε καν το αποσμητικό τους δεν ήξερα βρε παιδιά...
Αφου δεν ήξερα αυτά πως θα καταλάβαινα τη τελική αγωνία??? Θα κερδίσει το φουστάκι του Ντε λα Ζουλου, το παντελονάκι του Ντε λα βλαμένου, η κουπ του Ζαν Του Φουχτό, τίποτα τοχασα...
Τις επόμενες 40 μέρες (τόσο κρατάνε τα σχόλια μέχρι να σαραντήσει το πάμε πάντα), δεν θα μπορώ να συμμετέχω σε καμμιά αξιοπρεπή συζήτηση ούτε να καταλαβαίνω το νόημα που θα απορρέει από τους βαθιούς στοχασμούς των μεσημεριανών εκπομπών...
Είμαι ένα θλιμένο παιδάκι που νοιώθει ότι έχασε ένα πολύ σπουδαίο τρένο κι έχω μείνει στην άκρη του σταθμού να κοιτάζω το τσίρκο να φεύγει για άλλη πόλη..

Δεν υπάρχουν σχόλια: