Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

να πω κατι που εζησα ο ιδιος περσυ?

μου ειχαν παραγγειλει μια ανθοδεσμη για καποιον στο Σισμανογλειο(αυτο δεν ειναι στην λεωφορο Πεντελης?).
πηγαμε με την γυναικα μου και ενω εκεινη μπηκε στο νοσοκομειο για να παραδωσει την ανθοδεσμη, εγω παρκαρα καμια 20σαρια μετρα απο την εισοδο του.

ξαφνικα βλεπω μια γυναικα στο απεναντι πεζοδρομιο να πηγαινει ανησυχη προς την εισοδο και να μιλαει με τους φυλακες.

ξαναγυρισε και ειδα αλλους δυο ανθρωπους να ειναι μαζεμενοι πισω απο τα παρκαρισμενα αυτοκινητα.

περασε κανα 10λεπτο και η γυναικα ξαναπαει προς την εισιδι και ξαναμιλαει στους φυλακες.

στον γυρισμο της, την ρωταω τι συμβαινει και μου λεει "ενας ηλικιωμενος εχει πεσει κατω και εχει μελανιασει, αλλά δεν ερχονται να τον παρουν απο το νοσοκομειο".

παω στους φυλακες και τους λεω ενας ανθρωπος πεθαινει.

ειδοποιησαμε μου απανταει αταραχα ο μεγαλυτερος.

να ξαναειδοποιησετε τωρα του λεω εγω.

και ποιος εισαι εσυ? με ρωταει με νεοελληνικο τσαμπουκα.

αυτος που θα καλεσει τωρα την αστυνομια και τα ΜΜΕ, αυτος που θα σου κανει μηνυση για αμελεια καθηκοντος μαλακα", του λεω και τοτε παιρνει μπρος.

τηλεφωναει ξανα και αμεσως παρουσιαζονται δυο νοσοκομοι με φορειο.

την ωρα που μετεφεραν τον ανθρωπο, ειδα στις φατσες τους αυτο που υποπτευομουν, οτι ηταν σοβαρο περιστατικο.

και ερωτω: πως σας φαινεται να πεσετε ξεροι στην εισοδο ενος μεγαλου νοσοκομειου και να πεθανετε επειδη καποια γαϊδουρια (που απο τους δικους μας φορους πληρωνονται) δεν καταλαβαινουν οτι η εργασια τους ειναι κοινωνικο λειτουργημα?

το θεμα ειναι η ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ, η οποια εχει εξαπλωθει παντου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: