Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΕΝΘΟΣ

Μια φορά κι ένα καιρό στο χωριό ήταν ο κυρ Βασίλης.
Ο μπακαλάκος του χωριού. Η βαρελίσια φέτα, το κεφαλοτύρι λεπτό κομμάτι, οι θρούμπες στο σταμνί, η ρέγγα στη λαδόκολα με μια πιασιά φακή, το μαγαζάκι στη πλατεία του χωριού. Εκεί που οι μπόμπιρες καναν τσακωμό ποιός θα πρωτοπάρει τη φρεσκοκομένη γωνία.

Είχε μια γυναίκα αγύριστο κεφάλι. Καλή κι αγια αλλα δεν της έβγαζες δίκιο που να χτυπιόσουν κάτω. Κι είχε μια περηφάνεια για το κορίτσι. Και κένταγε και το καντήλι της άναβε κι ούτε ήξερε τι θα πει άντρας.

Οι καιροί πέρασαν και το αστέρι κλέφτηκε μ'ενα περαστικό που του λιμπίστικε το κίτρινο το πετσετέ το μπλουζάκι και το ισιωμένο με το λεμόνι μαλλί. Κι έφυγε μακριά παίρνοντας τη περηφάνεια του κυρ Βασίλη και τη ζωή της ξεροκέφαλης. Της τάλεγε αλλά εκείνη τίποτα. Αργεί μωρέ η συμφορά νάρθει?

Κι από τότε ο κυρ Βασίλης γύρναγε με μια μαύρη γραβάτα.
-Τι πενθείς? του λέγανε
-Τη κατάντια της οικογένειάς μου απαντούσε.

Ετσι είναι αγαπητοι μου, τη κατάντια τη πενθούσαν κάποτε. Η τέλος πάντων κάτι ο καθένας νοούσε για κατάντια, κάτι...

5 σχόλια:

johnniebegood είπε...

μου ετρεξαν τα σαλια με την περιγραφη σου, "Η βαρελίσια φέτα, το κεφαλοτύρι λεπτό κομμάτι, οι θρούμπες στο σταμνί, η ρέγγα στη λαδόκολα", και με γυρισες δεκαετιες πισω, αλλά μαυρη γραβατα ή πενθος στο μανικι για την καταντια των αλλων δεν φοραω.

να βαλω μαυρο κραγιον και να τους φιλησω?

ΥΓ. μανογαλο βαζεις κοριτσι μου στον γραπτο σου λογο και με συνεπαιρνει?
νασαι καλά!

vasiliskos είπε...

Ορίστε ειδες τι έχουμε πάθει? Πως θα σου απαντήσω τώρα εγώ, με τις γνωστές τρεις φατσούλες με τις δοντάρες που βάζαμε στο κακιά λέξη? Ε? :)

johnniebegood είπε...

και γαμω τα αρχετυπα αυτες οι φατσουλες!!!
το μονο που λειπει στα μπλογκακια...

johnniebegood είπε...

για το μανογαλο κανεις την ασχετη, εεε??? (αρχετυπικη φατσουλα τυπου χεχεχε)

vasiliskos είπε...

Δεν είναι μανόγαλο. Είναι μια ουσία που θα γίνει γνωστή το 2072 στην 4η αναβάθμιση. Στην 4.856η αναβάθμιση θα δίνεται δωρεάν μαζί με κάθε νέα σύνδεση!
Αφού ξέρεις ότι γράφω όταν κόβω τα χάπια μου και πάει άδεια ο γιατρός μου :))