Τρίτη 24 Ιουλίου 2007

ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ

Χρυσάνθη τη καλησπέρα μου και δημοσιεύω εδώ το σχόλιό σου - έκκληση με την ελπίδα κάποιος να ακούσει..

Ο/Η Chrisanthi άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΠΙΑΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΛΟ...":

Na ρωτήσω αρχικά, υπάρχει κάποια κίνηση ενάντια στα μπλόγκ, και από που?

Καλά θα ήταν να έρθει η επανάσταση και η ανατροπή μέσα απο τα μπλόγκ..Να έχει ο καθένας βήμα.. Θα πάρει όμως χρόνο.

Κι εγώ σήμερα το πρωί αναγκάστηκα να απευθυνθώ σε ραδιοφωνικό σταθμό, να κάνει έκκληση, ο΄πως έκανε νωρίτερα το πρωί στους πολίτες, για να βάζουμε νερό για τα αδέσποτα ( και πολύ σωστά). Τους παρακάλεσα να κάνουν έκκληση για να σωθούν-ίσως- τα ξεραμένα δεντράκια στο πάρκο πίσω απο τα δικαστήρια των Ευελπίδων, που πεθαίνουν απο την ξηρασία. Δεν ξέρω αν θα το ανακοινώσουν- και άλλωστε, σε ποιόν να κάνουν έκκληση να ποτίσουν τα δέντρα? Σε ποιόν να κάνουν έκληση να μαζέψει τα πολλά ξεραμένα , και ξεριζωμένα, δέντρα,λόγω της ξηρασίας του εδάφους, που κείτονταισαν νεκροί κοντά στην πίσω είσοδο των Δικαστηρίων, και κανείς δεν τα απομακρύνει? Στους πολίτες? Η μήπως στον Γεωπόνο "υπεύθυνο" της Υπηρεσίας Πρασίνου του Εβδομου διαμερίσματος Δήμου Αθήνας, ο οποίος, όπως με πληροφόρησε η γραμματέας "λείπει, και θα ενημερωθεί όταν έρθει?" Εννοείται, όταν ξανατηλεφώνησα στις 12.30 μμ., τα τηλέφωνα δεν απαντούσαν πιά.. Με τέτοια ζέστη άλλωστε, τι να κάνουν και οι καημένοι οι δημόσιοι να κάθονται τζάμπα στα γραφεία, να κοροϊδευουν κάτι ανόητους πολίτες σαν και μένα,που νομίζουν ότι παίρνοντας τηλέφωνο στις κρατικές υπηρεσίες, θα βρούν άκρη, ΚΑΙ να ξοδεύουν και το ηλεκτρικό με το αιρκοντισιον της υπηρεσίας?

Εκανα κι εγώ λοιπόν έκκληση, να κάνει έκκληση, στο ραδιοφωνο.. Μήπως , αφού πρόκειται για έκληση, θάπρεπε να πάω και στην εκκλησία?
Να πώ στον παπά "σας παρακαλώ, κάντε μια έκκληση, πάτερ", και να μου απαντήσει "φωνή βοώντος εν τη ερήμω",?

Βρε παιδιά, μια και έχετε μπλόγκ, σας παρακαλώ κάντε και σεις μια έκκληση..Κι όποιον πάρει ο Χάρος..

1 σχόλιο:

Chlebouras είπε...

Ευχαριστώ για την ανάρτηση - θα μου πείς " εδώ καιγόμαστε, εσύ ψάχνεις ψύλλους στ'άχυρα?" Κι όμως, τα πράγματα ξεκινάνε απο το λίγο, και γίνονται πολύ, όπως λέει κι ένα παληό ρεμπέτικο..

Για το θέμα της επανάστασης: εκτός απο την επανάσταση του καναπέ - καλή είναι κι αυτή, όταν έχει νοήματα που μπορεί να κινήσουν το ενδιαφέρον περισσότερων ανθρώπων, υπάρχει και η επανάσταση "του δρόμου" - εγώ αυτή κάνω - δηλαδή τα λέω χύμα και τσουβαλάτα σ' όσους και όσες ενοχλούν με την αδιαφορία τους όλους τους άλλους συνανθρώπους που ζούν σ'αυτή την πόλη - π.χ. στην κυρά Κατίνα που έπλενε την βεράντα της και πέταγε ολόκληρους κουβάδες με νερό στο στενό πεζοδρόμιο στις 7 το απόγεμα, και όταν διαμαρτυρήθηκα, παρα λίγο να μου πεί" τι μιλάς, καλό θα σου έκανε να φας ένα μπουγέλο μ'αυτή τη ζέστη!", η την κυρά Κούλα, που οδήγεί κιόλας μεγάλο αυτοκίνητο, και παρκάρει μπροστά στη γκαραζόπορτα μου 20 λεπτά για να πα΄ρει ένα ταψί απο την ξαδερφη της την Βούλα, που μένει απέναντι, αλλά δεν μπορούσε να σταθεί εκεί " γιατί μόνο στην δική μου πόρτα είχε σκιά". Θα μου πείς, πάλι ψύλλους στ' άχυρα ψάχνεις? Κι όμως, αυτή η τακτική του " δε βαριέσαι, ας κάνω τη δουλεια μου εγώ τώρα, να βολευτώ", είναι που οδηγεί και στα μεγαλύτερα δείγματα της αδιαφορίας και της ρεμούλας π.χ." δε βαριέσαι, δε χτίζουμε κι εμείς ένα εξοχικό στο δάσος, και τι έγινε, έτσι κι αλλιως μεχρι να μας βρούνε, θα έχουν χτίσει κι άλλοι, και θα μας νομιμοποιήσουνε ", η, " δεν πετάμε τα σκουπίδια εδώ στην παραλία, δε μας βολεύει να τα κουβαλάμε αλλού τώρα..Ουφ, κάνει και ζέστη!"

_ Μάταιος αγώνας? Ισως ναι, ίσως όχι.. Πάντως εγώ αισθάνομαι καλύτερα, και ¨οχι και τόσο μαλάκας, που ΕΠΙΜΕΝΩ να μην πετάω σκουπίδια στην παραλία, να μην χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο μου για να πηγαίνω δυο βήματα πιό κάτω, και να μην παρκάρω όπου βολεύομαι, αν εμποδίζω άλλους ανθρώπους!!
( Τώρα για το μπουγέλο στο πεζοδρόμιο, ίσως και να κάνω λάθος, μ' αυτή τη ζέστη...)