Τετάρτη 25 Ιουλίου 2007

13 ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ.

1. Φταίει η άτιμη η ζωή που άλλους τους ανεβάζει κι άλλους τους κατεβάζει. Ολο κόντρα με πάει. Ταχει μαζί μου άγρια.Εγώ είχα όλα τα προσόντα αλλά δε με θέλει. Ολα σε μενα συμβαίνουν. Λες κι έχουμε μείνει μόνοι στο κόσμο εγώ κι εκείνη και την έχει δει ανάποδα μαζί μου.

2. Φταίει η κακιά η ώρα. Δε μπορείς να ξεφύγεις από το πεπρωμένο. Παραφυλάει τ'ατιμο.
Οτι και να κάνεις αμα είναι ναρθει η ώρα. Αμα είναι γραμμένο να σου συμβεί, άμα χτυπήσει η καμπάνα, άμα δεις μαύρη γάτα το πρωί πως να πάει καλά η μέρα μετά?

3. Φταίει που εμένα ο πατέρας μου δεν ήταν φραγκάτος και μας πουλάει μούρη ο Κώστας που τα βρήκε όλα έτοιμα. Ας είχα κι εγώ όσα του άφησε και πενταπλά θα ταχα κάνει. Μου κουνιέται ο φελός. Ασε που τόσο που κουνιέται μου φαίνεται ότι τοχει γυρίσει το παραμύθι και τη κουνάει την αχλαδιά. Εγώ δεν έχω λεφτά αλλά είμαι άντρας ρε (καλό αλλά άσχετο...)

4. Φταίει ο καθηγητής που με αδίκησε κι έμεινα και πήρα από κακό μάτι το σχολείο. Δεκα πτυχία θαχα τώρα αν δεν είχα πέσει στο Ταδεοπουλο το μαλάκα. Με πηγε κόντρα. Εγραψα καλύτερα απ΄όλους και με χαντάκωσε. Τουχα κάτσει άσχημα τοδα εγώ το έργο. Ξέρεις τι ταλεντάρα ήμουν σε όλα. Τι ξέρει παραπάνω αυτός ο φτωχομπινές απο μένα ρε?

5. Φταίει ο εργοδότης που δε με είχε πάρει με καλό μάτι από την αρχή. Διευθυντής θα ημουνα τώρα. Τι παραπάνω είχαν οι άλλοι δηλαδή. Με ζηλεύανε γι αυτό μου τη φέρανε. Ξέρανε ότι θα τους έτρωγα λάχανο και με πολεμήσανε. Και μου κόψανε τη καριέρα ρε που θαμουνα Πρωθυπουργός σήμερα και βάλε.

6. Φταίνε οι άλλοι που τους ψηφίσανε αν με είχανε ακούσει εμένα..Αφου δεν έχουν ιδέα οι μαλάκες. Τι να καταλάβουν τα ζωντόβολα από το παιχνίδι που παίζεται γύρω τους. Εγώ το βλέπω το έργο να έτσι σα να τογραψα εγώ. Ασε ρε μπίτσουλα που πας να ψηφίσεις. Αλλά δε θαλλαξουν τα πράγματα. Θαρθει κι η δική μας η ώρα ρε και μπουρλότο θα σας βάλω κοθώνια.

7. Φταίει το οργανωμένο σχέδιο που μ'εχει βάλει στόχο. Πάνε να με συνθλίψουν.Ο μπικ μπράδερ με κυνηγάει να με εξαφανίσει. Υπάρχει υπερκυβέρνηση που τα ελέγχει όλα. Κι εμένα προσωπικά με έχει σταμπάρει. Το νοιώθω. Το τηλέφωνό μου κάνει ένα περίεργο θόρυβο. Ο υπολογιστής βγάζει παράξενα μηνύματα. Τρεις τέσσερις τύποι τη στήνουν κάθε μέρα στη γωνία μου. Τους έχω πάρει πρέφα. Ολους μας παρακολουθούν. Αλλά υπομονή φτάνει ο καιρός και θα δείτε τι έχετε να πάθετε κουφάλες. (αυτό είναι νέου τύπου σενάριο και πιασάρικο...)

8. Φταίει το λόττο που δε μου κατσε. Είναι ζήτημα γκαντεμιάς. Τέσσερα βγάζω κάθε φορά, τέσσερα χάθηκε να κάτσουν δυο ακόμα? 16 ώρες τη στήνω στο πρακτορείο κι έχω κι ένα προγραμματάκι κατεβάσει τζιτζί. Που θα πάει θα μου κάτσει. Στο πηγάδι έχουμε κατουρήσει εμείς. Θα μου κάτσει..

9. Φταίει ρε ο Μήτσος που δε μου δωσε δανεικά όταν του ζήτησα. Θα είχα πάρει την αδειούλα για το περίπτερο. Θα είχα πάρει κι ένα δανειάκι. Θα είχα παντρευτεί και τη Κούλα, θα είχα πάρει και αυτοκίνητο, θα είχα χτίσει κι ένα σπιτάκι. Κι όλα αυτά τα σταμάτησε ο Μήτσος που κάνε και το φίλο.

10.Φταεί η γυναίκα μου που δε με κατάλαβε ποτέ. Εγώ κύριος. Αψογος. Της φέρθηκα με το γάντι κι εκείνη όλο απαιτούσε. Που να με φτάσουν? Μου τα φαγε όλα. Με άφησε στο ράφι και δε στέριωσα πουθενά.

11.Φταίει ο άντρας μου που δε με κατάλαβε ποτέ. Τι ζήταγα? Μικροπραγματάκια σα κάθε κοπέλα. Ολο γκρίνια και φωνές. Ολο καυγάδες. Μαύρη ζωή. Τόσοι με ζητάγανε με φράγκα να! Αν είχα πάρει το Βαγγέλη ,το Μανώλη ,το Βασίλη, το Χαράλαμπο, τον Στέλλιο, τον Γεράσιμο (ακολουθούν άλλοι 55 που τη ζητάγανε) βασίλισσα θαμουν τώρα.

12.Φταίνε τα πεθερικά μου που δε δώσαν κάτι παραπάνω. Μάζεψα τη κόρη τους που γύρναγε με τον ένα και τον άλλο και την έκανα άνθρωπο, της έδωσα το ονομά μου ρε, και τους ξίνιζα κιολας. Ο γερο τσιφούτης που στο τάφο του θα τα πάρει κι εμείς μένουμε στο νοίκι ακόμα. Ου να μου χαθούν. Δε φταίει κανας άλλος, εγώ φταίω που δε της ρίχνω μια μούτζα να πάω να βρω μια από τις καψούρες μου, ναναι και κονομημένη να δεις ποσα απίδια έχει ο σάκος κυρά Ζωή. Αρχοντας θαμουν αν δε σε είχα γνωρίσει.

13.Φταίει ο Θεός που με ξέχασε. (εδώ κανένα σχόλιο μονο πίκρα μεταφυσικού χαρακτήρα)


ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΙΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ...

Και για την Ελλάδα?
Καλά είσαι. Οι άλλοι φταίνε. Εκείνοι που είναι απέναντι από μένα. Εγώ εδώ καθόμουν και τα γεγονότα αρχίσαν να γίνονται. Ούτε ξέρω ούτε φταίω. Οι άλλοι.

Εγώ την Ελλαδίτσα την αγαπάω και την εκτιμάω. Κορώνα στο κεφάλι μου την έχω. Αλλά είναι σα και μένα η έρμη. Οτι συμβαίνει συμβαίνει μόνο σ¨εκείνη, είναι γκαντέμω, δεν είχε φραγκάτους γονείς, την αδίκησαν γιατί τη ζήλευαν, ο εργοδότης την είχε πάρει με κακό μάτι, θέλει κι άλλα δανεικά και δεν της δίνουνε και είναι ο στόχος εκείνων των ύποπτων με τα μαύρα.

Εγώ. Κορώνα στο κεφάλι μου την έχω. Αν μπορούσα το νεφρό μου θαδινα ρε να τη σώσω. Καθε καλοκαίρι μια λαμπάδα ανάβω και τάζω ναναι καλά. Φέτος το καλοκαίρι μου ξέφυγε λιγάκι η λαμπάδα παρά πέρα αλλά ταχει αυτά το επάγγελμα.

Τι επάγγελμα κάνω τελικά?
Εδώ γύρω, σκέφτομαι, σκέφτομαι πολύ τι να κάνω. Αλήθεια το λέω. Εχω πολλές ιδέες φοβερές ιδέες, αλλα δε μ'ακούνε. Δε καταλαβαίνουν. Εγώ εδώ γύρω είμαι ελληνοβολτάρω. Καμμιά δουλειά του ποδαριου, κάνω χάρες και βγάζω κανα χαρτζηλικάκι. Εντάξει θα τη βρούμε την άκρη. Τ¨ορκίζομαι.
Να μα το Θεό που με ξέχασε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: