Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ!


Επέσατε θύματα καλαμάρια κι εσείς
σε άνιση μαχη κι αγώνα!

Αδέλφια προσοχή με μέτρο η νηστεία μη πάθουμε και τίποτα απο τη πείνα. Γιατί άλλο περίμενα να δω σήμερα στο σουπερ μάρκετ κι άλλο είδα.
Είχα συνηθίσει τόσες μέρες να βλέπω τις νοικοκυρές με τα μικρά καλαθάκια και το κομπιουτεράκι στο χέρι να στήνονται στην ουρά ταμείο express (μέχρι 10 κομμάτια).

Και ξαφνικά σήμερα έζησα την αναβίωση του καροτσιού! Οπου μέσα προεξείχαν κάτι προκάμια από χταπόδια, κάτι κεραίες από γαρίδες, κάτι ταραμάδες να ξεχυλίζουν....

Τι έγινε ρε παιδιά??? Δώσαν σαρακοστοδάνεια οι τράπεζες και δεν το πήρα χαμπάρι? Κάτι τέτοια κάνετε τα βλέπει ο Κωστάκης και κοιμάται με ήσυχη τη συνείδηση. Κι εγώ παθαίνω ένα κάτι. Γιατί δε μου βγαίνουν οι λογαριασμοί με τίποτα....

Με 20 ευρώ αύξηση που πήρα υπολόγισα δε μου βγαίνει εκείνο το καρότσι μαμούθ . Αντε να μου βγαίνει αν μέσα έχει κωλόχαρτα, κανα πακέτο μακαρόνια, μια σάλτσα και κανα τοστάκι. Οπότε κάτι δε πάει καλά. Κάτι ξέρουν οι άλλοι και δεν μου το λένε....

Εκτός κι αν αρχισαν να πουλανε κανα χωραφάκι για να πάρουν καλαμαρια. Εκτός κι έπεσα στη περίπτωση και εκείνη τη δεδομένη στιγμή στο σουπερ μάρκετ είχαν πέσει εξωγήινοι! Οτι κι αν ηταν πάντως μου έκανε πολύ εντύπωση. Και μιλάμε για λαϊκή συνοικία. Καμμιά σχέση με ΒΠ. Καμμιά σχέση με τις γκαλερι εδεσμάτων της Πλατείας...

Τώρα πάλι βέβαια θυμήθηκα μια ιστορία του Χότζα που μου έλεγε ο πατέρας μου παλιά. Λες?

Λέει λοιπόν ο Βεζύρης στο Χότζα που ήταν ο υπουργός του των οικονομικών
-Πήγαινε έξω και δες τι κάνει ο λαός μου να μου πεις
Πάει ο Χότζας γυρνάει του λέει
-Βεζύρη μου τους βλέπω γυρνάνε ψωνίζουν, βγαίνουν καμμιά βόλτα αλλά δεν μοιάζουν και πολυ ευχαριστημένοι
-Βάλτους κι άλλους φόρους Χότζα, και μετά βγες πάλι έξω και πες μου τι γίνεται
Βγαίνει ο Χότζας γυρνάει και λέει
-Βεζύρη μου έχει αρχίσει μια αναστάτωση, δεν βγαίνουν πια τόσο έξω, δεν αγοράζουν οπως πριν και μοιάζουν αγριεμένοι
-Βάλτους κι άλλους φόρους και ξαναπές μου
Πράγματι γυρνάει και του λέει,
-Βεζύρη , η αγορά χάλια, κανείς δε πουλάει κανείς δεν αγοράζει, διασκέδαση μηδέν, ο κόσμος έχει βγάλει κάτι μαχαίρια και τ΄ακονίζει με το μάτι αγριεμένο, αρχίζω και φοβάμαι
-Βάλτους κι άλλους φόρους και ξαναέλα
Γυρίζει ο Χότζας μετά από λίγες μέρες αναστατωμένος...
-Βεζύρη μου δε καταλαβαίνω τίποτα. Το σκηνικό έχει αλλάξει τρομερά. Είναι όλοι έξω στις ταβέρνες, τρώνε πίνουν, γλεντάνε, της κακομοίρας γίνεται!!!
-Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, λέει ο βεζύρης κουνώντας το κεφάλι, τώρα είναι τα ζόρια Χότζα και να δούμε τι θα κάνουμε....
- Μα γιατί Βεζύρη μου αφού όλοι μοιάζουν να γλεντάνε
-Δε γλεντάνε Χότζα. Κατάλαβαν ότι θα τους τα φάμε όλα και τα τρώνε πριν προλάβουμε....

2 σχόλια:

Λαμπηδονα είπε...

Πολυ καλο!
Λες να φτασουμε ετσι?
Ελπιζω να γινει κατι πριν !
Καλησπερα.

vasiliskos είπε...

Πριν? Εγώ σκέφτομαι μήπως είναι ήδη παρελθόν:)
Καλην εσπέρα κι από μένα.