Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

Η ΑΣΧΕΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.

Τι έγιναν οι αποζημιώσεις που πηρε το ελληνικό κράτος μετά το πόλεμο?
Και κάποια νύχτα που πολύ παλιά που έγινε η υποτίμηση της δραχμής ( ο Μαρκεζίνης ήταν τότε? ) τι ακριβώς έγινε?
Συγχωρείστε μου τις παλαιολιθικές μου ερωτήσεις, αλλά o aerosol φταεί που μου βάζει ιδέες!

ΥΣ. Φαντάζεσαι να είχα κανένα κομπόδεμα κάτω από το στρώμα με δραχμές τότε και να το ήξερα από τη προηγούμενη ότι θα γίνει τέτοιο θάμα, και να το είχα μετατρέψει το κομπόδεμα? Και υπηρετριούλα να ήμουν της μεγάλης κυράς θα καλοπαντρευόμουν καλέ!

3 σχόλια:

johnniebegood είπε...

εισπνεεις κι εσυ UBIK σε μορφη aerozol?

ΜΗΝ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΕΡΟΖΟΛΗ!
ΕΙΝΑΙ ΕΘΙΣΤΙΚΟΣ!
εγω τρεχω καθε μερα στον ΟΚΑΝΑ για απεξαρτηση, αλλά με στελνουν στον αγιο Κυπριανο...

johnniebegood είπε...

αφου σε χαλαει (σου θυμισε τον Μαρκεζινη) τι τον πινεις τον αεροζολη???

χαχαχα!

ναστε καλα, με φτιαχνετε!!!

Ανώνυμος είπε...

Μια κουβέντα είπαμε και θα με βάλεις νυχτιάτικα να ανοίγω βιβλία ιστορίας!

[Ε, να λοιπόν: όταν ενημερωθούμε για τα κόλπα του Μαρκεζίνη ας ψάξουμε και για τα σκάνδαλα του ελληνικού χρηματιστηρίου τον 19ο αιώνα! Λίγο μετά την επανάσταση και, μάλιστα, πριν ιδρυθεί κανονικό Χρηματιστήριο. Άλλες εποχές, ίδια κόλπα...]