Τετάρτη 29 Αυγούστου 2007

ΓΑΤΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

ΕΡΩΤΗΣΗ..
Γιατί ένας έλληνας όχι απλά δεν αγαπά την Ελλάδα αλλά θέλει να την βλάψει?

Επειδή αυτό το ερώτημα με βασανίζει εντόνως και όχι μόνο τώρα αλλά όσο θυμάμαι σ'αυτή τη ζωή προσπαθώ να κάνω μια ανάλυση εντελώς απλοική, θα έλεγα πιο απλοική δεν γίνεται, ελπίζοντας ότι ίσως με απλές σκέψεις θα μπορέσω να "συμμαζέψω" κάτι που δεν χωράει στο πτωχό μου μυαλό.

Αποκλείοντας εκ των προτέρων την σκυλαδοαντίληψη που απορρέει από την κεντρική ιδέα των ασμάτων που ακούγονται στα τσιφτετελάδικα των εθνικών οδών, δηλ. "σ'αγαπάω αλλά γουστάρω να σε βαράω", δεδομένου ότι τυγχάνω μιας διαφορετικής αντίληψης περί αγάπης σκέφτομαι τα κάτωθι

1. Είμαι έλληνας αλλά δεν αγαπάω την ελλάδα, γιατί δεν ξέρω ν'αγαπώ τίποτα γενικώτερα.
2. Είμαι έλληνας αλλά επειδή αγαπάω πάνω απ'ολα τον εαυτό μου και την καλοπέρασή μου αν κάποια βλάβη στην Ελλάδα είναι επικερδής για μένα, θα το κάνω.
3.Είμαι έλληνας αλλά υπολελειμένος το νου έτσι δεν μπορώ να καταλάβ τι βλάπτει την Ελλάδα ή όχι.
4.Είμαι έλληνας αλλά ποτέ μου δεν χάλασα τη ζαχαρένια μου να καταλάβω αν κατι βλάπτει την Ελλάδα ή όχι, γιατί ώχου τώρα σε κουβέντα θα βρισκόμαστε.
5.Δεν είμαι Ελληνας.

Ξέχασα κάτι μήπως?...

Εκτός βέβαια από την περίπτωση που λέγαμε του σκυλάδικου που την απέκλεισα γιατί προσπαθώ να σκεφτώ κάτι για τον έλληνα και όχι τον ελληνάρα..

Θυμάμαι ένα παλιό αλλά διαχρονικό τραγούδι του Μούτση, και σκέφτομαι ότι υπάρχει μια φιγούρα που κυκλοφορεί ευρέως... "Ζόρικος κρεμανταλάς, ο καιρός που κουβαλάς..."

Ας σκεφτούμε λιγάκι. Σ'αυτό τον αγώνα της καθημερινότητας όπου συμβαίνει ενώ πατάμε αυτό που ονομάζεται πατρίδα, που εμείς ειδικά στους αινώνες έχουμε απλώσει ποταμούς αίματος για να τον διατηρήσουμε ζωντανό, για να μπορούμε να λέμε ακόμα είμαστε έλληνες, είναι δυνατόν να επιτρέψουμε να κυκλοφορούν ελεύθεροι και ανεξέλεγτοι οι κάθε είδους εφιάλτες?

Είναι δυνατόν να έχει αλλοιωθεί τόσο πολύ η έννοια του αγαπώ τη πατρίδα μου. Τόσο πολύ που κάποιος που πραγματικά πονάει και οργίζεται, να φθάνει στο σημείο ακόμα και να ντρέπεται ή να φοβάται να το φωνάξει γιατί ή φασίστας θα είναι ή κουμουνιστής, ή αναρχικός ή τρομοκράτης ή δεν ξέρω εγώ τι....

Κι αυτή η άοσμη, άχρωμη, κωματώδης υποταγή τι κόμμα ψηφίζει?

Δεν υπάρχουν σχόλια: