Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2007

ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ!

Καθόμουν στο γραφείο μου και δίπλα ένας συνάδελφος και μια συναδέλφισα είχαν πιάσει κουβεντολόι για διάφορα άσχετα. Δεν έδινα ιδιαίτερη σημασία μέχρι τη στιγμή που άκουσα τη συναδέλφισα να λέει τη παρακάτω φράση

"Πολύ ακριβά σου παίρνει. Εγώ πόδια και μπικίνι όταν κάνω και δεν δίνω τόσα."

Αφήνω τα μολίβια κάτω και σκεφτομαι.. τι λένε?
Μετά από λίγα λεπτά παρακολουθησης συνειδητοποιώ ότι η συναδέλφισα πρότεινε στο συνάδελφο που να πάει για να πληρώνει λιγώτερα στο κερί που κάνει...
Κάνει κερί ολόσωμο
ο συνάδελφος
να μην έχει τριχουλες.....

Κάτι δεν μου πηγαινε καλά με το τύπο. Εκτός του ότι είναι ψιλογλυφτάκι στο αφεντικό και ένα βούρλο αστοιχείωτο από κάθε είδους γνώση εκτός από τα το πτυχίο του, μου είχε κάνει εντύπωση όταν μας είχε αναφέρει ότι η κοπέλα του (ναι ναι έχει κοπέλα) είναι λαίμαργη και πολύ φοβάται ότι στο μέλλον μπορεί να του προκύψει χοντρή.....

Τότε μ' έπιασε ένας πανικός!!!
Κι αν η κόρη μου μπλέξει με κανα τέτοιο???
Αν η ζωή μου έχει φυλάξει τέτοια μοίρα να πρέπει να δωρίζω βαφές και αποτριχωτικές κρέμες στο γαμπρό μου?
Αν τις κυριακές την ώρα που θα ετοιμάζω τα γεμιστά μου με τη φετούλα και το κρασάκι μας ζυγίσει πριν να δει πόσο μπορούμε να φάμε?
Αν μπαίνει κρυφά στο δωμάτιο της εγγονής μου και της κλέβει το ξεβαφτικό γαλάκτωμα???
Κι αν γίνει αφεντικο μου κάποια στιγμή (γιατί 3 πτυχία έχει ο άνθρωπος) και συμβεί το μοιραίο? Μελαχροινή είμαι όλο και κάποια τριχούλα μπορεί ναχω επάνω μου που να φαίνεται θα με απολύσει λόγω κακής αποτρίχωσης και περιτά ψωμάκια???

Θεέ μου δεν τα είχα ποτέ σκεφτεί όλα αυτά....
Ο κόσμος έχει προχωρήσει πολύ κι εγώ είμαι άνθρωπος των σπηλαίων....
Πρέπει επειγόντως να βαρέσω μια φωτόλυση από τη κορφή ως τα νύχια.
Μη κάνω ρεζίλι το γαμπρό μου μεθαύριο και στεναχωρηθεί το κορίτσι μου.

Τώρα πάλι υπάρχει κι η λύση που πρότεινε ο πατέρας μου πάντα και δεν τον ακούγαμε
Στείλτε τους στην ορεινή Αρκαδία να φυτέψουν πατάτες έλεγε...
Λες?
Καλά ρε πατέρα και πως θα κουβαλήσει εκει πάνω το τσαντάκι με τα καλυντικά μου λες πως?

Πρέπει επειγόντως να κάνω εντατικά μαθήματα στη κόρη μου. Θα πάρω όλα τα dvd που έχω με λυκανθρώπους ν'ανοίξει ο οπτικός της ορίζοντας.

ΑΓΓΕΛΙΑ - Ζητούνται αδέσμευτοι λυκάνθρωποι για γαμπροί. Επι πλέον προσόν θα θεωρηθεί να ξέρουν να φυτεύουν πατάτες στην ορεινή Αρκαδία!!!

6 σχόλια:

Billoff είπε...

Καλή μου, εγώ ως Λάκων έχω μια πιο απλή λογική για κάτι τέτοια τυπάκια: "Τα εκτρώματα πανε στον ΚΑΙΑΔΑ!!!"
Δύσκολοι καιροί για λυκανθρώπους όμως...

vasiliskos είπε...

Εγώ είμαι μοιρασμένη μεταξύ Αρκαδίας και Λακωνίας:) Δηλ.έχω ακόμα εξασφαλισμένα μέλι, κάστανα, θυμάρι και ρίγανη και χυλοπίτες! Λίγο τόχεις τους καιρους που ζούμε? :)
Οι λυκάνθρωποι δεν παθαίνουν τίποτα. Θα επιζήσουν έτσι κι αλλοιώς. Δε μας καλεί κι εμάς η Δρούζα να δεις γέλιο!!

johnniebegood είπε...

Αν η ζωή μου έχει φυλάξει τέτοια μοίρα να πρέπει να δωρίζω βαφές και αποτριχωτικές κρέμες στο γαμπρό μου?

- δεν τοχα σκεφτει αυτο ρε συ...
λες???

αααρρρρ!

Stratos είπε...

Ρε σεις αφήστε τις μαλακίες…

Βασιλική μου, μπορείς να ρωτήσεις τον κύριο πόσο του παίρνει «μπικίνι» ;

vasiliskos είπε...

Τζόνυ μολις προκύψει γαμπρός στο σπίτι κοιτάμε άμεσα το τσαντάκι του!!


Στράτο έλεος:))

johnniebegood είπε...

αααρρρ...