Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΑΠ΄ΤΟ ΚΥΚΛΟ

Ο ΕΞΩ ΑΠ΄ΤΟ ΚΥΚΛΟ μου άφησε ένα σχόλιο. Πήγα στο μπλόγκ του και διάβασα ένα θέμα που έχει ανοίξει.. Πολύ μεγάλο. Είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε ας διαβάσουμε. Οσο για μένα τι θα απαντούσα. Με κάθε ειλικρίνεια είμαι ο κλασσικός έλληνας (ελληνίδα) που χωρίς να έχω σπουδαία γνώση για αυτό που ονομάζουμε πολιτική, κινούμε είτε ενστικτωδώς είτε παρασυρόμενη πολλές φορές από το όποιο συναίσθημα...
Η πολιτική όμως δεν είναι αυτό. Κι έτσι αν κανείς με ρωτούσε τι γνώμη έχω για το Μακεδονικό θα απάνταγα, ταπεινά, δεν έχω καταλάβει μία τι έχει γίνει.
Τι αλήθεια έχει γίνει. Ολη η ιστορία απλώνεται μέσα από συμφωνίες που μισομαθαίνουμε, από ιστορικές ανακρίβειες, από εξάρσεις εθνικισμού, από ότι θέλει και λέει ο καθένας κι όπως του κατέβει...
Δεν θαθελα απλά να δω τη πατρίδα μου να περνάει δεινά (κι άλλα) η να εμπλακεί σε επικίνδυνα μονοπάτια κι από την άλλη αν κάποιος θεωρεί τον ευατό του έλληνα θα αποζητά να θριαμβεύσει το δίκαιο (τι λέω τώρα...)
Αλήθεια ποιά είναι η δικαιοσύνη σ΄αυτή τη περίπτωση?
Ιστορικά, πολιτικά, οικονομικά, κοινωνικά και εθνολογικά μιλώντας?
Παρακολουθώ λοιπόν κάθε συζήτηση που γίνεται εντός και εκτός δικτύου αυτές τις μέρες με μεγάλο ενδιαφέρον. Ειλικρινά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: