Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΙ ΜΗ...


ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑΣ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.

Η μπουρδολογία δεν είναι αθώα αυτό θα το λέμε κάθε μέρα έτσι για να μην το ξεχνάμε. Οι φαινομενικά βλαμένοι δεν είναι βλαμένοι και οι φαινομενικά αγαθοί δεν είναι αγαθοί. Και τα φαινομενικά θύματα δεν είναι θύματα.
Δεν υπάρχει πλέον καλό και καλό στρατόπεδο, ηθικά και ανήθικα στοιχεία.
ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ
Οποιος συμμετέχει έστω και νοητικά σ΄αυτή τη χαβούζα ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΣ.
Στην πνευματική σου οκνηρία στηρίζεται η ανηθικότητα, η σήψη, το ψέμμα.
Οταν βλέπεις εκείνους αναγνωρίζεις τη σαπίλα τους αλλά μέσα σου βαθειά γουστάρεις να είχες ότι έχουν αποκτήσει μέσω αυτής.
Αυτό είναι το πρόβλημα. Οτι η φτιαξιά σου μοιάζει....
Αν δεν ταίριαζε δεν θα υπήρχαν.




ΣΤΗ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ...

Μαράκι μου έχω ένα πρόγραμμα αυτή την εβδομάδα, τρελοκομείο....Θα μου βγει ο κ.....ς (μουτράκι σουφρωμένο)
ΤΡΙΤΗ – Να παραγγείλουμε πίτσα με το Ζουζούνο μου και μπυλίτσες (είναι το χαιδευτικό του μπυρίτσες), για να δούμε Λάκη και να γελάσουμε πολυυυυυυυ..
ΤΕΤΑΡΤΗ – Θα συναντηθώ με τη Πέπη, τη Τέτη και τη Φέφη έξω από το Υπουργείο να πάμε για καφέ στη πλατεία λόγω απεργίααααααααας....
ΠΕΜΠΤΗ – Να αγοράσω εκείνο το σέξυ κυλοτάκι που λιγούρευε ο τζουτζούκος μου για να του το κάνω έκπληξη το βράδυ του Αγ.Βαλεντίνοοοοοο.....
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – Θα κάνω την άρρωστη να μη πάω γραφείο γιατί έχω να κάνω τόοοοσα ψώνια γιατί Σάββατο θα πάμε όλη η παρεεεεεεεεεα Αράχωβα για σκι και ξεσκί....χιχιχιχι
Αχ κάτι άσχετο... Καλέ πως πήγε εκείνη με το χοντρό? Τι κιτς θεέ μου...

ΥΣ Τα τραβηγμένα γράμματα (οοοοοοοοο, ααααααα, ιιιιιιιι κλπ είναι λόγω ιδιορυθμού τραβήγματος τσιριχτής φωνής!!!)


Νομίζετε ότι είναι κακία μου? Δυστυχώς έχω τη καντεμιά να κάθομαι στις καφετέριες δίπλα σε λάθος άτομα γαμώτο.

Ηθελα σήμερα να γράψω κάτι βαρυσήμαντο, πολύ φιλοσοφημένο ας πούμε αλλά ο φιλος στη φωτογραφία με παρακίνησε να δω με μια διαφορετική σκοπιά την επικαιρότητα και γενικώτερα τους γύρω μου!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: