Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Η ΑΠΕΙΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΑ ΜΑΣ....

Γυρίζω από τη δουλειά, φτιάχνω ένα καφέ, ανοίγω τη τηλεόραση (εκεί ήταν το λάθος μου...) βλέπω ξαφνικά παράθυρα Κακαουνάκη, Ζουράρη, Γεωργιάδη. Να συζητούν (λέμε τώρα) για τι άλλο? Για τη Μακεδονία.
Γυρίζω στο άλλο κανάλι, Μιχαλολιάκος, Τράγκας, Λοβέρδος....
Στο άλλο η Ντόρα..
Απειλούμαστε σοβαρά. Είναι γεγονός. Είμαι βέβαιη ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολλά και άσχημα. Είναι μια σκατοατμόσφαιρα που μας τυλίγει και το νοιώθουμε.
Από ποιόν όμως απειλούμαστε?
Στα νησιά γκάου γκάου γνωρίζουν ότι κατάρα του κράτους τους είναι το Τσουνάμι, οι σεισμοί, το ηφαίστειο το μισοκοιμισμένο.... στάνταρ πράγματα. Τα γνωρίζουν οι κάτοικοι κάνουν μερικές δεήσεις στους θεούς τους, προσπαθούν να τα κουτσοβολέψουν.
Εμείς εδώ έχουμε συνειδητοποιήσει ποιά ακριβώς είναι η κατάρα μας?
Ποιός κατάντησε την Ελλάδα έτσι? Εγώ κι εσύ?
Οταν θα πατήσουμε στο τελευταίο σκαλί λες να μας πούνε ότι για όλα έφταιγε ο μπάρμπας μου ο Κίτσος κι η θειά μου η Αφροξυλάνθη πουφαγε το μήλο?
Σ'αυτό το τόπο όλοι κάποια στιγμή θυμούνται την Ελλάδα.
Μετά κι αν συμφέρει....

2 σχόλια:

tzonakos είπε...

Kαλημέρα. Ηρθα εδω απο τον JD.
Αν σε εκτιμάει αυτός τότε κι εγω, κι ειπα να σου κάνω επίσκεψη.
Κρίμα που δεν ειχαμε συναντηθεί πιο πριν. Βλέπω παρόμοιο τρόπο σκέψης, απλό, λογικό, νηφάλιο και ελληνικό.
Θα σε προσθέσω στα λινκς μου.
Για την τηλεόραση ειχαμε κανει μια κίνηση στις 11 Φεβρουαρίου για αυτον το λόγο που περιγράφεις.
Ανταποκρίθηκε πολύς κόσμος.
Οι αλήθειες ειναι αλλού, οι κόντρες ποιος ειναι πιο Ελληνας ειναι άσκοπες, λάθος και ...ανθελληνικές.
Μια μεγάλη καλημέρα απο εμένα και παω να διαβάσω τα υπόλοιπα κείμενά σου.

vasiliskos είπε...

Τη καλημέρα μου! Για αυτή την απλότητα φωνάζω μια ζωή, αλλά ώς συνήθως ο άνθρωπος τα πιο απλά, λογικά και νηφάλια πράγματα δεν μπορεί να τα δει. Γιατί βιάζεται. Ασκοπα. Λες και θα φθάσει πιο γρήγορα από τους άλλους, αν κάνει θόρυβο, άσκοπο.