Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΨΥΧΡΑΙΜΗ...

Βάζω στο google τη φραση "πως να.." γιατί ήθελα να βρω κάτι να φτιαξω για το μπλογκάκι. Με το που γράφω τη φράση βγαίνουν από κάτω οι αναζητήσεις που ξεκινούν με τη φράση "πως να..." και καλά μπορώ να κατανοήσω το
πως να βγάλω λεφτά
πως να κατεβάσω τραγούδια
πως να κάνω format
πως να κόψω το κάπνισμα....
όμως τα 54.400 αποτελέσματα του "πως να μείνω έγκυος" με έκαναν να πάθω μια βραδινή κατάθλιψη.
54.400 γυναίκες ρωτάνε ή μήπως μια γυναίκα ρώτησε 54.400 φορές.... Τι από τα δύο θα ήταν τραγικώτερο?
Υποθέτω πιο κάτω θα υπήρχε το "πως να μεγαλώσω το παιδί μου"...
Ισως να μου προκάλεσε μεγαλύτερη θλίψη ότι παράλληλα άκουτα το Last Waltz και είχα στο μυαλό μου τις εικόνες από το old boy..
Πως να βρω άραγε το καλύτερο τρόπο εκδίκησης?
Ισως η καλύτερη εκδίκηση είναι να τ΄αφήσει κανείς όλα όπως είναι.
Μια αναζήτηση στο google.
Να αφήσεις τους ανθρώπους λίγο λίγο να φτάσουν να ρωτήσουν σε ενα μηχάνημα να τους πει.
"Πως να ζήσω...."

(Προσέξτε παρακαλώ ότι μιλώ για τους ανθρώπους σαν να μην είμαι. Αυτό συμβαίνει γιατί τώρα τελευταία πιάνω τον ευαυτό μου να διακατέχεται από ένα αγωνιώδες ερώτημα. Είμαι δεν είμαι? Είναι δεν είναι?)


Το κομμάτι εξαιρετικά αφιερωμένο στους φίλους και στους εχθρους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: