Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Το μπλογκ αυτό έκανε το κύκλο του. Δεν ξέρω πόσοι πέρασαν από δω. Ξέρω σίγουρα ότι εξ΄αιτίας του γνώρισα , μίλησα με πολύ αξιόλογους ανθρώπους. Ξέρω επίσης ότι κι εγώ περπάτησα όλο αυτό το καιρό στο κόσμο της μπλογκόσφαιρας και διάβασα πολλά. Εδώ μέσα υπάρχει ότι κι έξω. Ανθρωποι. Και τα γραπτά κουβαλούν όλα αυτά που είναι ο άνθρωπος. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγώτερο. Με ησυχία, χωρίς βιασύνη, σκέφτομαι να ξεκινήσω ένα άλλο μπλογκ. Ισως με συγκεκριμένη θεματολογία. Το σκέφτομαι και θα δείξει.
Κλείνοντας λοιπόν τους ανένταχτους θα αφήσω ένα απόσπασμα από ένα βιβλίο που ονομάζω «η δική μας αποκάλυψη». Η ανθρώπινη αποκάλυψη.
Την «Ασκητική» του Καζαντζάκη. Θάθελα να αντιγράψω εδώ όλο το βιβλίο. Νοιώθω άσχημα να πάρω ένα μικρό απόσπασμα , αλλά δεν γίνεται αλλοιώς. Διάλεξα λοιπόν το αγαπημένο μου.
Φίλοι μου ένα γειά προς το παρόν και θα επανέλθω δριμύτερη :)

"Ρωτώ, ξαναρωτώ χτυπώντας το χάος
Ποιός μας φυτεύει στη γης ετουτη χωρίς να μας ζητήσει την άδεια
Ποιός μας ξεριζώνει από τη γης ετούτη χωρίς να μας ζητήσει την άδεια
Είμαι ένα πλάσμα εφήμερο, αδύναμο, καμωμένο από λάσπη κι ονείρατα.
Μα μέσα μου νογώ να στροβιλίζουνται όλες οι δυνάμεις του Σύμπαντου.
Θέλω μια στιγμή, προτού με συντρίψουν, ν΄ανοίξω τα μάτια μου να τις δω.
Αλλο σκοπό δε δίνω στη ζωή μου.
Θέλω να βρω μια δικαιολογία για να ζήσω και να βαστάξω το φοβερό
Καθημερινό θέαμα της αρρώστιας, της ασκήμιας, της αδικίας και του θανάτου."

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

''EINAI H ΜΕΓΑΛΗ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ.ΞΑΚΛΟΥΘΑ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ,ΜΕ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ,ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ -ΚΥΚΛΟ-ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ. Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ ''ΑΠΑΝΩ !ΑΠΑΝΩ !ΑΠΑΝΩ !ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ .
ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ''ΕΧΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗ'' ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΠΡΑΞΗ ΑΝΤΙΧΤΥΠΑΕΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΟΙΡΕΣ''.ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

:(
Τα τελευταια λογια του ανωνυμου ειναι πολυ κοντα σ αυτα που ηθελα να σου πω.
NAI,ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ.
Ας μην ειναι μονο για πολυ.
Με πολυ αγαπη και εκτιμηση ο φιλος σου exoaptonkyklo.

vasiliskos είπε...

Ευχαριστώ από καρδιάς! Θα τριγυρνάω στη μπλογκόσφαιρα, και θα επιστρέψω μόλις θα μπορώ να κατεβάσω πάλι ιδέες:)

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Βασιλικη, δεν εχεις αναγκη απο εμπνευση η αφορμες για ιδεες. Μ αυτα που συμβαινουν γυρω μας οι ευαισθησιες σου και να θες δεν θα σ αφηνουν να μενεις αμετοχη. Ειδες τι εγινε παλι σημερα με το φονικο στη Νικαια.
Και παλι καποιοι μιλουν για "τον ξενο εγκληματια"...
Γι αυτο σου λεω...

johnniebegood είπε...

αυτο ειναι το μεγαλειο σε ανθρωπους σαν την Βασιλικη.

και υπαρχει παντα η προκληση να την αναγνωρισεις καπου αλλου, με αλλο νικ, μονο απο αυτο που εκφραζει αυθορμητα.

μαζι σου γλυκεια μου!
σε κατανοω πληρως,


μονο πληηηηηζ!
μην σβησεις τιποτα απο τα κειμενα σου!


για αλλη μια φορα τα σεβη μου και ευχαριστω!

Billoff είπε...

Εύχομαι να σου λείψουν οι "Ανένταχτοι" πριν ξεκινήσουν να λείπουν σε μας (όπου και μοιραία, θα μιλάμε για ΤΡΙΤΟ κύκλο).

MKSA είπε...

κ.Βασιλική μου έχεις ήδη λείψει.Μπένω στο blog κάθε εβδομάδα πιστεύοντας ότι κάτι θα σέ έκανε να αλλάξεις ,και να ξαναρχίσεις.Για ξανασκέψουτο.
Να είσαι καλά ,και μην αργήσης .