Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

ΜΙΑ ΤΟ ΛΑΔΙ ΜΙΑ ΤΟ ΞΥΔΙ....

Tι ωραίο πράγμα τα απλά μαθηματικά.. Ακούω στις ειδήσεις του ΑΛΦΑ ένα πολύ απλό και ουσιώδες ρεπορτάζ. Ο ρεπόρτερ πάει στο σουπερ μαρκετ και αγοράζει
1 λίτρο λάδι, 1 λιτρο γάλα, κι ένα κεσέ γιαούρτι. Σύνολο = 11,60 ευρώ.
Ας βάλουμε εμείς και κάτι παραπάνω στο καλαθάκι. 1 κιλό ψωμί, ένα κομμάτι τυρί, ντομάτες για σαλάτα. Φτάνουμε δηλαδή στα 20 ευρώ.
Ο μήνας έχει 30 μέρες.
Δηλαδή μια οικογένεια 4μελής αν κλειστεί στο σπίτι, δε πάει πουθενά όλο το μήνα, ξυπνάει το πρωί, μένει άπλυτη για σαπούνι δε μιλήσαμε, μοιράζεται ένα λίτρο γάλα, χωρίς ζάχαρη, για καφέ΄δεν το συζητάμε, το μεσημέρι μοιραστεί μια σαλάτα με λαδάκι και βουτήξει και το ψωμάκι και το βραδάκυ πριν τον ύπνο φάει και μερικές κουταλιές γιαρούρτη θέλει 600 ευρώ....

Εννοείται ότι δεν έχει ανάψει φώτα, δεν έχει πιεί νερό, και ούτε κατά διάνοια τηλέφωνο. Δεν έχει κατά διάνοια επίσης σκεφτεί ο θυληκός πληθυσμός να πάρει σερβιέτες ούτε ο αρσενικός καπότες.
Θέρμανση και βενζίνη αυτά θα ήταν αστείο και να τα συζητήσουμε.

Κύριε Υπουργέ της Εθνικής Οικονομίας πρέπει να είσαι περήφανος για το λαό σου. Οχι μόνο ζούμε ακόμα και είμαστε εδώ να σου σπάμε τα νεύρα αλλά κινούμαστε κιολας.
Ξέρω θα μου πεις λαικικσμοί γιατί μι τετραμελής οικογένεια έχει δυό γονείς που δουλεύουν οπότε δυο μισθοί τουλάχιστον 1600 ευρώ φέρνουν στο σπίτι.
Αχ κουτούλι μου , μίλησα πουθενά για νοίκι? Τα 1000 που πας να μου πετάξεις στη μούρη βρε χαζούλι τα παίρνει τη τράπεζα για το δάνειο.
Τι? Γιατί έχω δάνειο? Αν δεν έχω δάνειο τα παίρνει ο σπιτονοικοκύρης.
Η μήπως ονειρεύεσαι να πάρουμε το ψωμοτύρι μας και το γιαούρτι μας και να τη βγάζουμε στο παγκάκι?

Αν σπρώξεις λίγο ακόμα όπου νάναι θα τις δείς τις πρώτες σκηνές στα πάρκα. Υπομονή όλα θα γίνουν.
Πάντως ξέρω ότι το κάνεις και για το καλό μας. Εμείς 44 γραμμάρια κόκα δεν πρόκειται να πάρουμε ποτέ!
Τώρα εγώ αν ήμουν Υπουργός θα ανησυχούσα σοβαρά ότι κάτι μου κρυβουν.
Ποιοί παίρνουν όλη αυτή τη κόκα που κινείται και πω ς επιζούν οι άλλοι που δεν έχουν ούτε για ψωμοτύρι δε μπορεί κάπου έχεις χάσει τη μπάλα άσχημα μεγάλε.....

1 σχόλιο:

johnniebegood είπε...

χμμμ...
μαλλον απαντησα αλλου για αυτο το ποστ...

ενυ γουεϊ το ξαναλεω: επιμενω να τους φαμε οταν πεινασουμε!

κι ας εκοψα προσφατα το κρεας.

θα το ξαναρχισω!